Over Topdoek
Vragen en antwoorden over je foto op canvas en onze andere fotoproducten
Wij proberen jou zo goed mogelijk te informeren op onze website. Toch kan het zo zijn dat er iets niet helemaal duidelijk voor je is. Daarom hebben we hieronder een lijst met veel voorkomende vragen en onderwerpen samengesteld.
Klik op de link van de vraag die jij hebt en het antwoord komt in je scherm. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice helpt je graag!
Meest gestelde vragen
Bestellen
Levering
Foto op canvas informatie
Klantenservice
Je vraag nog niet beantwoord?
Neem dan contact met ons op via het mailformulier
MEESTGESTELDE VRAGEN
Wat is de levertijd van een fotoproduct?
In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden. Er wordt onderscheid gemaakt in categorieën en de langste levertijd van een product.
Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.
Onderstaande producten zijn te bestellen met spoed. Dit betekent dat je voor een kleine meerprijs je fotoproduct de volgende dag al in huis hebt!
Wanddecoratie
- Canvas (Voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis)
- Gekreukeld canvas
- Poster met posterhanger
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Naambordjes
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)
- Airtex behang
Fotocadeaus
- Mokken
- Sleutelhangers
- Telefoonhoesjes
- Teddybeer
- Klok
- Wandklok
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Muismat
- Tegel
- Snijplank
- Placemat
- Puzzel (budget)
- Laptophoes
- Koffer
- Rugzak
- Glasblokken
- Schort
- Spaarpot
- Inductie beschermer (standaard)
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Canvas
- Gekreukeld canvas
- Poster met posterhanger
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Snel | 3 werkdagen |
Spoed | 2 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Hout
- Tuinposter gespannen op houten frame
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Textielframe
- Deurposters
- Muchopix (Hexagons, circles, squares en ruitjes)
- Karton (ook meerluiken en wandcirkels)
- Behangsticker
- Behangcirkel
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Wandkleed
- Plexiglas (ook meerluiken)
- Akoestisch wandpaneel
- Budget akoestisch paneel
- Akoestisch canvas
- Akoestische Hexagon
- Akoestisch plafondpaneel
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Mokken
- Telefoonhoesjes
- Sleutelhangers
- Klok
- Wandklok
- Glasblokken
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Teddybeer
- Tegel
- Schort
- Snijplank
- Placemat
- Mondkapje
- Puzzel (budget)
- Laptophoes
- Gymtas
- Broodtrommel
- Toilettas
- Notitieboek
- Spaarpot
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Fotolamp
- Koelkast magneten
- Fototas
- Roomdivider
- Muziek bordje
- Vloerkleed onder eettafel
- Magneetsticker
- Deskdivider
- Picknickkleed
- Inductie beschermer (deluxe)
- Kussens (sierkussens en kussensloop)
- Vloerzeil
- Tafelkleed
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
De levertijd van een fotoboek is 9 werkdagen
Vinyl behang (behang met banen)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Airtex behang (behang uit één stuk)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdagen |
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor airtex behang groter dan 180 x 180 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Koffer, rugzak, koelkaststicker container sticker en inductie beschermer (standaard)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Houtblok, Duurzaam tuindoek
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Zitzak
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Puzzel (deluxe)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 8 werkdagen |
Diamond painting en Schilderen op nummer
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 14-19 werkdagen |
Jaarkalender
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Muismatten
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 2-5 werkdagen |
Schoonloopmat
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 10 werkdagen |
LET OP: de levertijd gaat in zodra wij je bestelling ÉN je betaling hebben ontvangen!
Heb je betaald via bankoverschrijving? Dan kan het enkele dagen duren voor wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen wij jouw canvas in productie. Bij betaling via iDEAL en achteraf betaling wordt jouw bestelling meteen in productie genomen.
LET OP! Heb jij een foto besteld met een special effect of een collage, dan gaat de levertijd in zodra je akkoord hebt gegeven aan het ontwerp!
Wij zijn in onze levertijden afhankelijk van onze vervoerspartner. Soms kan het voorkomen dat de levertijd buiten onze macht afwijkt van onze standaarden. Wij vragen hiervoor je begrip.
Wat is de status van mijn bestelling?
TopDoek stuurt je na iedere status-update een e-mail. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen.
- Bestelstatus 'Processing' : Je foto wordt door onze medewerkers beoordeeld. Mocht de kwaliteit van je foto van onvoldoende kwaliteit blijken te zijn om te printen, dan nemen wij contact met je op.
- Bestelstatus 'In Productie': Wij maakt je bestelling klaar.
- Bestelstatus 'Verzonden': Je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en is naar je onderweg. Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace code waarmee je de zending online kunt volgen.
Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Via dit account kun je je bestelling op de voet volgen. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar 'Bekijk Status Bestelling'.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.
Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via het mailformulier. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.
Ik kan mijn bestelling niet afronden, wat nu?
Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via het mailformulier. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je foto op canvas kunt genieten!
Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?
Wil je graag een foto laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? Hieronder leggen wij jou uit hoe je een goede foto kunt aanleveren.
Aanleveren van een goede foto
We beginnen met goed nieuws: je foto is meestal geschikt voor een mooie afdruk. Belangrijk is wel dat je de juiste versie van je foto naar ons toestuurt. Programma’s als Facebook, Instagram, Whatsapp of Snapchat verkleinen de foto’s vaak, en maken ze daarmee minder geschikt voor grotere afdrukken. Voor kleinere producten (zie schema hieronder) kunnen dit soort foto’s wel worden gebruikt. Lees verder om te ontdekken hoe je de originele foto kunt sturen.
Originele foto
De foto die je moet hebben is eigenlijk de foto zoals die gemaakt is, vóórdat deze is doorgestuurd via social media. Heb je zelf de foto gemaakt, dan staat deze op je eigen telefoon of camera. Heb je de foto niet zelf gemaakt, vraag dan de maker om de foto per e-mail naar je door te sturen. Zij moeten na het openen van het e-mailprogramma bij het selecteren van de bijlage voor ‘bestand’ kiezen. Als je de keuze wordt geboden, kies dan altijd de grootste of originele versie, het liefst zonder bewerkingen. Stuur ons deze foto, dan maken wij de perfecte afdruk voor jou.
Pixelverhoudingen en bestandsgrootte
Bij het beoordelen van de fotokwaliteit kijken we met name naar de grootte van de afbeelding in verhouding tot de grootte van het product dat je wilt bestellen. Het beste is om te kijken naar de pixelverhoudingen. Je kunt de pixelverhoudingen van jouw foto als volgt vinden:
- Windows: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Eigenschappen" --> "Details" de pixelbreedte en -hoogte van jouw foto staan.
- Apple: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Toon info" --> "Afmetingen" de pixelbreedte en - hoogte van jouw foto staan.
Vergelijk deze gegevens met het schema hieronder. De pixelverhoudingen komen vaak niet helemaal overeen. Als het een verschil van 50-100 pixels is, stuur dan de foto gewoon naar ons door. In de meeste gevallen is deze dan alsnog goed genoeg om afgedrukt te worden. Mocht dat niet zo blijken, dan krijg je feedback van ons.
Hoe bekijk je dit via de mobiele telefoon?
Als je een foto via je mobiel uploadt naar onze site, zie je vaak alleen de afbeeldingsgrootte in Kilobytes (Kb) of Megabytes (Mb). Dat zegt zeker ook iets over de kwaliteit van de foto. Om de pixelverhouding te bekijken, raden we jou aan de foto door te sturen naar je pc. Kies, als je opties krijgt voor het versturen van de foto, altijd het grootste formaat/ware grootte.
In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.
Size | Afmeting formaat (cm) | Pixels (Px) | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
S=Small | <20x30 cm | 400x600 | 150 Kb (0,15 Mb) | Wanddecoratie, Muchopix, Mok, Fotolamp, Fotoklok, Sleutelhanger, Muismat, Puzzel, Snijplank, Tegel, Onderzetter |
M=Medium | 20x30 cm - 40x60 cm | 800x1200 | 800 Kb (0,80 Mb) | Wanddecoratie, Rugzak, Fototas, Kussen, Kussensloop, Fotolamp, Laptophoes, Inductiebeschermer, Puzzel |
L=Large | 40x60 cm - 80x120 cm | 1570x2360 | 1500 Kb (1,50 Mb) | Wanddecoratie, Koffer, Meerluiken, Tuinposter |
XL=Extra Large | 80x120 cm - 100x150 cm | 2000x3000 | 3000 Kb (3,00 Mb) | Wanddecoratie, Zitzak, Tuinposter |
XXL=Extra Extra Large | >150 cm | 2400x4000 | 3500 Kb (3,50 Mb) | Wanddecoratie, Fotobehang, Tuinposters |
In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.
Bekijk hieronder de informatie voor kleine producten (Small):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
400x600 | -150 Kb (0,15 Mb) | Wanddecoratie, Muchopix, Mok, Fotolamp, Fotoklok, Sleutelhanger, Muismat, Puzzel, Snijplank, Tegel, Onderzetter |
Bekijk hieronder de informatie voor middelgrote producten (Medium):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
800x1200 | -800 Kb (0,80 Mb) | Wanddecoratie, Rugzak, Fototas, Kussen, Fotolamp, Kussensloop, Laptophoes, Inductiebeschermer, Puzzel |
Bekijk hieronder de informatie voor grote producten (Large):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
1570x2360 | -1500 Kb (1,50 Mb) | Wanddecoratie, Koffer, Meerluiken, Tuinposter |
Bekijk hieronder de informatie voor extra grote producten (Extra Large):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
2000x3000 | -3000 Kb (3,00 Mb) | Wanddecoratie, Zitzak, Tuinposter |
Bekijk hieronder de informatie voor XXL producten (Extra Extra Large):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
2400x4000 | -3500 Kb (3,50 Mb) | Wanddecoratie, Fotobehang, Tuinposter |
Let op: de pixelverhoudingen van jouw foto komen vaak niet precies overeen met bovenstaande getallen; dit is een richtlijn.
Mijn betaling is mislukt, wat kan ik nu doen?
Als je betaling is mislukt kan dit verschillende redenen hebben:
- Er is een storing bij de betreffende bank: Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via een overschrijving.
- Er is een storing bij de betreffende betaaldienst: Als betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes of wachten tot de desbetreffende betaaldienst de storing heeft opgelost.
- Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd: Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar voorwaarden.
- Wat als achteraf betalen niet lukt? Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes.
Kies ik voor een framedikte van 2 of 4 cm?
Bij Topdoek.nl is de foto op doek framedikte standaard 2 centimeter. Mocht je je foto op canvas net iets meer 'body' willen geven, dan kun je voor een frame van 4 centimeter dik kiezen. Bij het 4 centimeter dikke frame komt je doek iets verder van de muur te hangen waardoor het een meer ruimtelijk effect krijgt!
Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze informatiepagina over framediktes, met diverse voorbeelden!
Wat zijn de kosten van een foto op canvas?
De kosten van een foto op canvas zijn afhankelijk van het formaat en de framedikte die jij kiest. Ook een special effect of een collage brengt extra kosten met zich mee. Je hebt al een foto op canvas vanaf € 1,75! Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze pagina met formaten en prijzen:
> Formaten en prijzen foto op canvas
Is het mogelijk om een spoedbestelling te plaatsen?
Ja, dit is mogelijk. Selecteer de optie Spoedzending in de checkout.
Hoe kan ik mijn foto op canvas ophangen?
Om jouw foto aan de muur op te hangen, kun je het ophangsysteem selecteren in onze besteltool. Dit doe in de tool onder Stap 2: Extra Opties. Je hebt al een ophangsysteem voor slechts € 3,67! Op deze manier kun jij jouw canvas eenvoudig aan de muur bevestigen.
Is het mogelijk om mijn canvas buiten op te hangen?
Je foto op canvas wordt geprint met hoogwaardige inkten en is daardoor UV-bestendig. Jouw foto op canvas kan echter niet buiten hangen. Door vocht kunnen de inkten namelijk vervagen. Wil jij jouw canvas toch graag buiten ophangen? Dan adviseren wij om een tuinposter te bestellen bij ons zusje GoedkoopTuindoek.
Zijn de canvasdoeken van Topdoek zonbestendig?
Ja! De canvasdoeken van Topdoek zijn zonbestendig en kunnen dus wel tegen een stootje! Het canvas dat wij gebruiken wordt van een speciale inkjet-coating voorzien waardoor de kleuren van je foto, ook in de zon, helder en scherp worden weergegeven. Om een foto op doek van Topdoek schoon te maken gebruik je een droge, zachte doek.
Ben je op zoek naar een tuinposter voor buiten? Ga dan naar > goedkope tuindoeken
Kan ik ook een foto op doek bestellen van een papieren foto, dia of een negatief?
Ja, dat kan! Bij Topdoek kun je je foto's, dia's en negatieven op canvas laten afdrukken. Wij beschikken over professionele scan-apparatuur. Daardoor kunnen wij je garanderen dat de kwaliteit van de scan overeenkomt met de kwaliteit van je foto, dia of negatief. Het scannen is bij de prijs van je foto op doek inbegrepen.
Heb je een papieren foto, negatief, dia of een foto op een CD-rom die je op canvas wilt bestellen? Neem dan even contact met ons op via het mailformulier.
KLANTENSERVICE
Vragen
Vragen stellen staat natuurlijk vrij. Wel willen je graag wijzen op deze uitgebreide vragenpagina waar veel antwoorden op veelvoorkomende vragen te vinden zijn.
Mocht je vraag of onderwerp er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.
Suggesties
Wij kunnen natuurlijk het meest leren van onze klanten. Daarom, heb je suggesties, opmerkingen, tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Laat het ons weten!
Klachten
Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag via het mailformulier.
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht.
Bereikbaarheid
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 13.00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.
Algemene voorwaarden
Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.
Bescherming persoonsgegevens
Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.
Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren.
Welke gegevens hebben wij van je nodig?
Voor- en achternaam: Wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.
Adres en woonplaats: Je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het gewenste adres af te kunnen leveren.
Telefoonnummer: Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even contact met je op.
E-mailadres: Op je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!
Beveiligde bestel- en betaalomgeving
Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.
BESTELLEN
Productoverzicht
Bij Topdoek kun je terecht voor jouw mooiste foto op canvas. Voor meer informatie over canvas verwijzen wij je naar > informatie foto op canvas
Ook kun je bij ons terecht voor andere fotoproducten: foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, fotoposter en foto op tuinposter.
Ben je wat meer budgetgericht? Wij bieden ook de leukste fotocadeaus (oa. foto op mok, onderzetters, placemats en meer) aan.
Bestelling plaatsen
- Klik op de groene bestelbutton ´Direct bestellen´ of op de knop 'Bestel je canvas hier'
- Kies vanaf waar jij jouw favoriete foto wilt uploaden
- Je bent nu in de besteltool
- Via deze tool bestel je in 4 gemakkelijke stappen je foto op canvas. Klik op de groene bestelbutton 'Begin met personaliseren' of op de bestelknop 'Upload je foto'
- Je kunt nu eerst formaat en framedikte selecteren
- Vervolgens selecteer je eventuele extra opties
- Is je bestelling naar wens? Klik dan op 'Voeg toe aan Winkelwagen'
- Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven
- Heb je een kortingscode? Vul deze dan in en klik op 'Pas toe'
- Wil je een cadeaubon inwisselen? Voer de cadeaubon code dan in en klik op 'Pas toe'
- Ben je tevreden over het product/de producten in je winkelwagen? Klik op 'Door naar afrekenen'
- Vul je account-, factuur- en verzendgegevens in
- Betaal je bestelling via één van onze betaalopties
- Wij gaan meteen voor jou aan de slag!
Bestelling wijzigen of annuleren
Direct na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze al in productie genomen. Hierdoor is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.
Account aanmaken
Wil je een account aanmaken op Topdoek.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:
- Sneller afrekenen
- Je kunt meerdere afleveradressen opgeven
- Je kunt vorige bestellingen bekijken
- Je hebt inzage in de status van je bestelling
Wachtwoord vergeten
Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.
LEVERING
Verzendkosten
Voor al onze bestellingen geldt: vanaf €48 GRATIS verzending!
Wanddecoratie
Waarde van de bestelling | Verzendkosten |
Bestellingen tot €48 | € 5,95 |
Bestellingen van €48 en hoger | GRATIS |
Cadeaubonnen: Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!
Fotocadeaus
Sublimatie post (verzending met PostNL) | Verzendkosten |
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter | € 2,95 |
Sublimatie pakket | |
Mok en overige fotocadeaus | € 3,95 |
Cadeaubonnen
Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!
Verzending naar buitenland
LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12 uur, anders gaat de levertijd pas de volgende dag in! Dit geldt ook voor spoedbestellingen.
Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:
Wanddecoratie
Waarde van de bestelling | Verzendkosten |
Bestellingen tot €48 | € 6,95 |
Bestellingen van €48 en hoger | GRATIS |
Cadeaubonnen: Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!
Fotocadeaus
Sublimatie post (verzending met PostNL) | Verzendkosten |
Sleutelhanger, muismat, tegel, onderzetter | € 3,95 |
Sublimatie pakket | |
Mok en overige fotocadeaus | € 4,95 |
Cadeaubonnen
Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!
Wat als ik niet thuis ben?
Onze fotoproducten worden geleverd door een externe vervoerspartner. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.
Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:
- De chauffeur van onze vervoerder heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering.
- De chauffeur van onze heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.
Fotoproduct retour sturen
Ontdek op onze retourbeleid pagina alles over ons retourbeleid. Hieronder worden de hoofdpunten uitgelegd.
Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van de door jou gekozen afbeelding, formaat, en jouw opties in onze besteltool, hierdoor vervalt het herroepingsrecht. Dit geldt ook voor afbeeldingen vanuit onze eigen collectie, of een gekozen foto op een partnerplatform. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je een gegronde klacht hebt over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:
1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen via het mailformulier.
2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop.
3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.
BETALEN
Betalen via iDEAL of MisterCash
Internetbankier je bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS bank, Regiobank, van Lanschot, ASN Bank, Bunq, Knab of Triodos Bank? Dan heb je de mogelijkheid om via iDEAL te betalen, de gemakkelijkste manier van betalen via internet. Betalen met MisterCash is een service voor onze Belgische klanten en werkt op dezelfde wijze als iDeal.
Waarom betalen via iDEAL of MisterCash?
- Betalen via iDEAL of MisterCash is bij Topdoek helemaal gratis.
- Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.
- Je hoeft niets te installeren om iDEAL of Mistercash te gebruiken.
Achteraf betalen via Klarna
Klarna voert voor Topdoek.nl het achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. Klarna houd je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn voorwaarden. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geaccepteerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.
Waarom betalen via Klarna?
- Betaal pas wanneer je je fotoproduct hebt ontvangen.
- Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.
LET OP! Voor betalen via Klarna rekenen wij €2,95 extra aan bemiddelingskosten.
Betalen via Creditcard
Wanneer je wilt betalen via Mastercard, eMaestro of Visa dan kan dit door de gewenste betaalmethode te kiezen tijdens het afrekenen.
Voor betaling met Creditcard rekenen wij €1,95 bemiddelingskosten.
Betalen via PayPal
Indien je een account hebt bij Paypal dan kan je ook hiermee betalen. Wanneer je geen account hebt bij Paypal dan kan je alsnog betalen via Mastercard of Visa. Dit kan door te kiezen voor ''betalen als gast'' bij PayPal. Voor meer informatie kunt u terecht op www.paypal.nl.
LET OP! Voor betalen via Paypal rekenen wij €1,95 extra aan bemiddelingskosten.
Betalen via bankoverschrijving
Als je kiest voor bankoverschrijving, dan maak je zelf het verschuldige bedrag over naar onze bankrekening. Van onze partner MultiSafepay ontvang je dan een e-mail met alle gegevens om het bedrag over te maken.
LET OP: Betalen via overschrijving is gratis, maar kan enkele dagen verwerkingstijd in beslag nemen. Dit heeft dus invloed op de levertijd van uw bestelling.
Factuur ontvangen
Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een bericht via het mailformulier. Onze klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur.
FOTO OP CANVAS INFORMATIE
Wat is een foto op canvas?
Leuk zo'n foto op canvas, maar wat is canvas nou eigenlijk? Het woord canvas is afgeleid van het 13e-eeuwse Engels-Frans woord canevaz en het Oudfrans caneves, wat betekent "gemaakt van hennep". Canvas heb je in vele soorten en maten. De meest bekende vorm is het schilderijdoek. Grootmeesters als Van Gogh en Rembrandt maakten er al gebruik van en nog steeds wordt er op canvas geschilderd. Het canvas dat voor het printen van jouw foto wordt gebruikt is van katoen. Het katoenen canvas wordt van een speciale inkjet-coating voorzien zodat de kleuren van de foto mooi, helder en scherp kunnen worden weergegeven.
Een foto op canvas is een kwaliteitsproduct en laat jouw foto stralen! Jouw foto wordt op 300 grams canvas geprint. Dit doek heeft een dikte van 0,41 mm. De inkten zijn van hoogwaardige kwaliteit en zijn UV-bestendig. Jouw canvas kan dus prima in de zon hangen. Hij kan echter niet buiten hangen, omdat vocht de inkten kan vervagen. Je kunt kiezen uit twee framediktes: 2 cm of 4 cm.
Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar onze informatiepagina over canvas:
Formaten en prijzen canvas
De prijs van jouw foto op canvas is afhankelijk van het formaat, de framedikte en eventuele extra opties die je selecteert. De goedkoopste foto op canvas is er al vanaf € 1,75. Hiermee zijn we de goedkoopste aanbieder van Nederland! Voor meer informatie kun je een kijkje nemen op onze prijzenpagina:
Afwijkende formaten canvas
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een formaat wilt dat wij niet aanbieden op onze website. Neem in dat geval contact met ons op. Wij denken graag met je mee!
Fotobewerkingen
Het kan voorkomen dat een foto die jij graag wilt laten afdrukken op canvas, een schoonheidsfoutje heeft. Zo kan iemand op de foto bijvoorbeeld rode ogen hebben of er staat nog een datum in beeld. Deze foutjes corrigeren wij GRATIS voor je! Ook kun je bij ons kiezen voor een zwart-wit of sepia foto. Verder bieden we tegen een kleine meerprijs nog een aantal extra fotobewerkingen aan. Voor een compleet overzicht kijk je op volgende pagina.
> Alle fotobewerkingen met voorbeeld
Kwaliteit van een foto op canvas
TopDoek.nl is al meer dan 12 jaar toonaangevend in de fotowereld. Jouw foto wordt geprint op hoogwaardige kwaliteit canvas. De inkten die wij gebruiken zijn eveneens van hoge kwaliteit en UV-bestendig, waardoor het niet erg is als er zonlicht op jouw canvasdoek komt. Vervolgens wordt jouw doek op een houten frame gespannen. Inmiddels zijn wij door gerenommeerde partijen als de Consumentenbond, Zoom.nl en DigifotoPRO verkozen tot beste canvasprinter van Nederland! Hieronder een korte samenvatting van onze kwaliteit:
- Wij printen jouw foto direct op het canvasdoek
- Kleuren worden helder en scherp afgedrukt
- Details zijn perfect ageprint
- De randen worden netjes afgewerkt door onze productiemedewerkers
Vele klanten gingen jou inmiddels al voor! Benieuwd wat zij van ons product vinden? Bekijk dan eens de voorbeelden die zij ingestuurd hebben:
Onderhoud foto op canvas
Jouw foto wordt rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door de hoogwaardige kwaliteit van het canvas en de inkt, kun je jouw foto op canvas gemakkelijk schoonmaken. Wij adviseren om dit met een droge, zachte doek te doen.
LET OP: Maak jouw foto op canvas NIET schoon met een vochtige doek! De inktkleuren kunnen dan beginnen te vlekken.
Canvas bedrukken
Jouw mooiste foto wordt bij TopDoek rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door gebruik van hoogwaardige inkten wordt jouw foto extra scherp afgedrukt! Door deze inkten is jouw canvasdoek ook UV-bestendig. Het is helaas niet mogelijk om jouw canvasdoek buiten op te hangen. Door vocht kunnen de kleuren namelijk vervagen.
De zijkanten van je foto op doek worden ook bedrukt met jouw foto. In ons bestelsysteem geeft de donkere rand (zie afbeelding hier onder) van je uitsnede aan welk gedeelte van je foto de zijkant van het doek bedekt. Bij een foto op canvas met een frame van 2 cm valt er iets meer dan 2 cm weg en bij een frame met een dikte van 4 cm valt er 4,5 cm weg op de zijkanten.
Korting bij grotere afname
Wil je graag meerdere canvasdoeken bestellen? Bij een grotere afname kun je een offerte aanvragen bij ons. Je krijgt dan een voorstel op maat van ons! Ook over andere vragen qua formaat of bestelgrootte, kun je gerust contact met ons opnemen. Wij denken graag met je mee!
Houdbaarheid foto op canvas
Foto’s op canvas van TopDoek kunnen je hele leven mee. Dit komt omdat we gebruikmaken van kwalitatief hoogwaardig canvas en onze prints UV-bestendig zijn. Hierdoor blijven de kleuren zoals ze waren en kun je jarenlang genieten van je prachtige foto op canvas!
Zakelijke mogelijkheden
Zakelijke klanten hebben vaak andere wensen dan onze veel van onze particuliere klanten. Geen probleem! Wij denken graag met je mee in mogelijkheden. Wil je bijvoorbeeld meerdere canvasdoeken met foto afnemen? Dan kunnen we een offerte op maat maken. Heb je andere wensen voor wat betreft het formaat of iets anders? Ook hierin zijn we flexibel! Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden!
> Meer over de zakelijke mogelijkheden
Fotograaf of reseller
Wij kunnen inmiddels honderden tevreden fotografen, kunstenaars, reclamebureaus, resellers en vele andere partijen rekenen tot ons vaste klantenbestand.
De redenen hiervan zijn simpel:
- Wij leveren constante kwaliteit
- Wij werken met aantrekkelijke kortingen/marges
- Je krijgt een vaste contactpersoon
- In overleg is (bijna) alles mogelijk!
Heb je ook interesse in een samenwerking? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op!
> Meer over ons fotograaf en reseller programma
p>